27 Mayıs 2009 Çarşamba

Barca!


İspanya ligi'nin ve dünyanın en bi süper futbol takımlarından kendisi...

İspanya'nın Katalonya özerk bölgesinin başkenti olan Barcelona'nın güzide kulübü...
bu sezonsa, kupaları üçlemeye karar verdiler; bizlere muhteşem şovlar izlettirerek...

İspanya Kral Kupası ya da onların söylediği şekliyle Copa del Rey, İspanyol futbolunda son yılların en heyecanla beklenen karşılaşmalarından biriyle onların oldu. Takımlardan biri Katalan, diğeri ise Bask bölgesindendi: Athletic Bilbao. ve bu galibiyetle 25. kez bu güzide kupa Camp Nou'daki yerini aldı. öyle bir maçtı ki bu, barça gol olup yağdı deyim yerindeyse... 4-1!


sonra sırada İspanya Ligi, La Liga, vardı. 20 takımlı La Liga'da bitime 3 hafta kala, lig ikincisi Real Madrid deplasmanda Villarreal'e yenilince... bir maç eksiğine rağmen Katalan ekibimiz La Liga'daki 19. şampiyonluğunu ilan etti!


ve şimdi... bu akşam... Şampiyonlar Ligi...Final karşılaşması! İngiltere'nin şampiyonu Manchester United var bir tarafta, bir diğer tarafında ise Barcelona. İtalya'da Stadio Olimpico di Roma'da olacak maç! FC Barcelona kupaları üçler mi sorusunun cevabı bu karşılaşmada gizli... göreceğiz bakalım..

**

İspanyolcayı bu kadar sevme sebeplerimden biridir İspanya Ligi... hatta sadece Barcelona da diyebiliriz... bakalım göreceğiz; sevinen Katalanlar (ve ben..) mı olacak, İngilizler mi? her türlü seyri güzel bir maç olacağına inanıyorum ben.
**
ben niye anlattım bunları, bilmem içimden geldi... :)
haydi be Barça, sevindir beni :):) renk kardeşiyiz bir yerde... sarııııı! kırmızııııı!
27.05.2009
*
*
28.05.2009, saat 07:36'da gelen düzenleme:
sevinç gözyaşlarına sebep olmuş takım! ŞAMPİYONLAR LİGİ ŞAMPİYONU!
Kupa, muhteşem bir oyunla, 2-0'lık skorla, koşa koşa Camp Nou'ya gidiyor... harika bir maç: keyif veren görüntüler ve harika gollerle süslenmiş!
ben demiştim demek, hiç bu kadar keyifli olmamıştı...
ve uzun süredir hiçbir maç bu kadar keyif vermemişti...

4 yorum:

Alper dedi ki...

Barca kazanınca sen de kazanmış sayıldın tebrikler :)

şaka bir yana, barcelona - her ne kadar bir madrid sempatizanı olsam da - kainatın en güzel futbolunu oynuyor, ki bu kadroya laporta seneye bir de kalburüstü üç beş adam daha alırsa ne hale gelir tahmin bile edemiyorum...

Alper dedi ki...

Bir de şu var tabii Barca'yı şampiyon ve üç kupa sahibi yapan Guardiola'nın ilk resmi takımıydı Barca... Daha önce hep paf çalıştıran 38 yaşında bir hoca... Biz neden değerlerimize bu kadar sahip çıkamıyoruz? Hali hazırda bir Ahmet Özen örneği varken, neden Kalli'dir, AraGOnes'tir kasıyoruz?

birdamlaumut dedi ki...

tamamen aynı fikirdeyim; çirkeflikten uzak, değerleri korunan temiz bir futbol özlemimi gideriyorum Barca ile!..

yorumların için teşekkürler:)

Alper dedi ki...

bana da beklerim: guardiola vs ahmet özen: http://alperr.blogsome.com/2009/05/29/guardiola-vs-ahmet-ozen/