3 Nisan 2009 Cuma

Kız Kulesi


sevgilidir Kız Kulesi... sevgilimdir!
muhteşem güzellikteki bir kadının, istanbul'umun, eşsiz süsüdür.
gece mehtabın sularla oynaştığı bir fotoğrafın vazgeçilmez detayıdır.

odanın duvarına, defterlerin kapağına, her taraflara fotoğrafı asılası, moral kaynağıdır.

vapur seyahatlerinde gözlerin aradığı, göz göze gelindiğinde mahçup tavırlarla başını öne eğen iki aşığın daha heybetli olanı. aşk... sevilen... sevdicek... dünyalar güzeli...

"bir binaya aşık olunur mu?" diyeceklere cevabım. bu güzelliğe vurulmamak elde mi?...

efsanelerini masal belleyip, sıkılmadan dinlediğimdir Kız Kulesi... çocukken bakar ve imrenirdim güzelliğine. bu kadar seveceğimi içten içe bilirdim sanki... büyüdükçe daha da özelleşti. direnişi, dalgalara ve zamana karşı duruşu özelleştirdi onu...

işin garibi...
bu hislerin büyüsünün bozulmasından korktuğum için asla yaklaşamadığım, uzaktan uzağa sevdiğim ama hiç yanına gidemediğim...

hiç giremedim o kapısından, hiç dokunamadım... korktum. "kavuşamazsan aşk olur.." ya; kavuşunca sevdanın büyüsü zedelenir sanıyorum galiba.

seviyorum bu şehri...

ilgili olarak:


03.04.2009

0 yorum: