29 Kasım 2008 Cumartesi

olmayan sevgiliye mektup

bölüm 1:
içimde kanayan yaralarımla sana sığınmayı düşlüyorum ey sevgili...
benim ilacım ol, beni sar, beni iyileştir istiyorum...
neredeysen çık gel ey sevgili...
gel, tanışalım, kalbimizin kırıklarını beraber toplayalım...
aşkın büyüsüyle yola çıkıp sevgimizle ısınalım istiyorum...
ey sevgili, şimdilik yoksun.. ama çok geç kalma ne olur...
25.8.2008 10:41


bölüm 2:
gittin..
ya da gitmedin mi..
şu yanıbaşımdaki sen misin, hayalin mi çözemiyorum... gittin mi?
bu kadar severken, bu kadar yanarken.. gittin mi?
yok yok.. gitmiş olamazsın. gitmedin değil mi.. gitme.. beni bırakıp sakın gitme...
25.8.2008 21:10


bölüm 3:
yenilmesen hiç büyümezdin diyor kulağımda mor ve ötesi...
kim söyledi ki büyümek istediğimi.. her gün farklı bir yara, her gün bir yenilgi...
bu sefer oldu sanmıştım, sevdim sanmıştım.. sevildim sanmıştım.. yine ellerim bomboş..
bak, yine yalnızım.. dön bak arkama, kim kalmış...
sen gittin, ben bittim sevgili.. yeniden yeşeren umudum yitti...
son bi sözüm var şimdi ey sevgili.... bir daha aşık olamam bu şehirde...
16.9.2008 18:01

bölüm 4:
çok beklenensin sen, çok özlenen...
kaybedildiğinde sancısıyla uyutmayan...
varlığının yarattığı mutluluk, yokluğunun kederiyle kesiştiğinde insanı bilinçsizleştiren kişi. hayal. rüya. umut.
hepsi sensin bunların.
ama ben sensizim.
9.1.2009 13:35

0 yorum: