19 Haziran 2009 Cuma

anlık bir krizin şiiri / değer mi ki?

"zamanla tanırsın insanları...
yiter hayallerin birer birer!"

aşka küsmüş düşler vardı,
yeniden aşka sığınmak için zaman kollayan.
buldu da zamanı.
olur olmadık bir anda atılıverdi aşkın kollarına.
bilemezdik ki biz, dikenler bekliyormuş bizi.
izi silinmedi bak kesilen düşlerin.
kim derdi ki aşk yeniden çalacak kapını.
çalacak da, sonra kalan kırıkları da yıkacak.
gülerim be ben buna!
ama geldi aşk, geldi, yıktı... geri gitti...
yıkanda mı aramalı suçu, yıktıranda mı.
özür dilerim, düşlerim.
sizi yine kırdırdım.
kırılmanız için bir adamın avuçlarına yine ben bıraktım.
'suç sende' deyişinizi duyuyorum, ne yazık.
ama bilemezdim ki, umudu ölüme götürdüğümü.
bitti işte, aşktı. sondu. ölümdü. bitti.
ya da, aşık bile değildim aslında.
bir büyüydü, büyülendim.
biri geldi, bu düş balonuna iğneyi batırdı.
hayaller dağıldı. umut öldü.
büyü bitti.
büyüdük.
"yenilmesek hiç büyümezdik..."
ama büyüyoruz.
bunu da atlatırız be kalbim,
ne yenilgilerden başımız dik çıkmadık mı?
bu da biter...
bitti de geçti. acı mı kalır geriye... büyüdük ki biz!

"Tabutlara sığmayacak kadar intihar var, şeytanın siparişi...
dünyanın ninnisi olmuş sirenler, ya Rab bizi özler.
Şah damarım attıkça yaşını silerim çeşmin, solar hayat resmin...
umut nerdesin,yine bittin! nerelere gittin ben seni göremeden?"


19.06.09 - 23:30

4 yorum:

Alper dedi ki...

Aşk yitmek / yitirmek / yitirilmek değildir ki, aşk diye bir şey de yoktur zaten!

Blogumda senden bahsettim, belki okumak istersin :)

birdamlaumut dedi ki...

burayı okumadan, onu okumuştum zaten :)
teşekkür ederim...

yokmuş Brokoli harbiden, deneyip görmek gerekiyormuş.

selin dedi ki...

Gam tozu ve dünyanın ninnisi/sagopa kajmer
:D

Süpersinn birdamlaumut ;)
Sonunda Sago ya ait ufakta olsa izler bulduğum bi blogg :D

birdamlaumut dedi ki...

başka yazılarımda da var alıntılar; mesela "ne çok ihanet etmişim bilmeden zavallı ben'e..." gibi..

teşekkür ederim :):)